MFSF JÁNOŠÍKŮV DUKÁT
- MFSF Jánošíkov dukát
- Historie festivalu
- ZÁŠTITA NAD XXV. MFSF JÁNOŠÍKOV DUKÁT 2024
- PLAGÁT 2024
- DOPROVODNÉ PROGRAMY 2024
- SOBOTA
- NEDEĽA
- Program XXV. ročníku MFSF Jánošíkov dukát 2024
- POZVANÉ SÚBORY 2024
- MÚTENIE MÁSLA
- Stretnutie Jánošíkovcov
- Ľudoví remeselníci
- Tanečná dieľňa
- Fotogalerie
- Sponzoři a partneři
- Mediálni partneri a tiskové zprávy
- Kniha návštěv
- KONTAKTY
- Mapa stránek
Neděle 8. června 2025
Povinně zveřejňované informace orgánů veřejné správy
Obec Heřmánky
- Oficiální název:
- Důvod a způsob založení:
- jako právnická osoba vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající,
- má vlastní majetek a finanční zdroje; hospodaří s nimi samostatně za podmínek stanovených zvláštním zákonem,
- vydává potvrzení a vyhotovuje zprávy pro potřeby fyzických a právnických osob, jen stanoví-li tak obecně závazný předpis
- spravuje své záležitosti samostatně; při výkonu samostatné působnosti se řídí jen zákony a obecně závaznými právními předpisy vydanými ústředními orgány k jejich provedení. K plnění svých úkolů může město vydávat pro svůj územní obvod obecně závazné vyhlášky.
- Organizační struktura:
- Kontaktní spojení:
- Bankovní spojení:
- Identifikační údaj IČO:
- Identifikační údaj DIČ:
- Rozpočet v tomto roce:
- Žádosti o informace:
- Příjem žádostí a další podání:
- Opravné prostředky:
- Formuláře:
- Návody pro řešení nejdůležitějších životních situací:
- Nejdůležitější předpisy:
- Sazebník úhrad za poskytování informací:
- Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.:
- Seznam organizací zřizovaných obcí:
Obec Heřmánky
Obcí je podle zákona č.. 128/2000 Sb. o obcích (obecní zřízení), v platném znění, obec ve které do počátku účinnosti tohoto zákona působil městský národní výbor.
Rada obce - funkci rady vykonává starosta obce.
Korespondenci a dotazy směřujte na:
Martina Ondřejová
Heřmánky 282
742 35 Heřmánky
Česko (CZ)tel: (+420) 556 748 046
fax: (+420) 556 748 046
e-mail: ouhermanky@seznam.cz
Komerční banka, a.s., pobočka Odry
č.ú.: 23122801/0100
č.ú.: 23122801/0100
IČO: 00600768
Organizace není plátce DPH.
Žádost o informace se přijímá na obecním úřadě v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně.
V případě, že je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam.
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
- komu je žádost určena,
- jaká konkrétní informace je požadována,
- kdo žádost podává.
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
- komu je žádost určena,
- jaká konkrétní informace je požadována,
- kdo žádost podává.
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
- odvolání se podává písemně hnědou doručenkou na adresu obecního úřadu,
- odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.
O odvolání rozhoduje:
- obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
- okresní úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
- odvolání se podává písemně hnědou doručenkou na adresu obecního úřadu,
- odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.
O odvolání rozhoduje:
- obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
- okresní úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Typizované formuláře jsou k dispozici na obecním úřadě, ostatní formuláře jsou k dispozici ke stažení v rubrice úřední deska.
Sazby za poskytování informací | |
Položka | Sazba |
průměrná hodinová mzda odbor. zaměst. za tř. 4 až 7 | 43,60 Kč |
průměrná hodinová mzda odbor. zaměst. za tř. 8 až 10 | 88,80 Kč |
fotokopie nebo výtisk z tiskárny(formát A4) | 2,00 Kč |
fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3) | 3,00 Kč |
telefonní spojení | dle tarifů SPT TELECOM |
poštovné a jiné poplatky | dle tarifů České pošty |
Sbor dobrovolných hasičů Heřmánky
DALŠÍ INFORMACE: Heřmánky
SOUVISEJÍCÍ TISKOVÉ ZPRÁVY A ČLÁNKY
Zveřejněno 29.07.2003 v 12:06 hodin